The Misfits
زمانی را به خاطر می آورید که پیرس برازنان فیلم های خنده دار جهانگردی مانند نوبت خود در 007 و در بازسازی دست کم گرفته شده «ماجرای توماس کراون» می ساخت؟ این بازیگر جذاب به وضوح از فرصتی برای بازبینی این مهارت در فیلم «ناسازگاران» اثر رنی هارلین لذت برد، یک ریف «سریع و خشمگین» درباره خانوادهای از جنایتکاران که به قانونشکن متخصص برازنان نیاز دارند تا به آنها کمک کند تا بزرگترین سرقت حرفهای خود را انجام دهند. متأسفانه، هیچ کس درگیر نمیداند با برازنان چه باید بکند و بازی بازیگوش او را در فیلمی تقریباً بیروح دفن میکند. این یک مزخرف توخالی است، فیلمی که صرفاً برای کسب درآمد در بازارهای بین المللی طراحی شده است که آنقدر طرح واقعی کمی دارد که توهین آمیز است. شخصیت ها بی مزه هستند، دیالوگ ها وحشیانه است، اکشن متوسط است، و حتی دزدی یک مجسمه کسل کننده است.
پیرس برازنان مردی است که سعی می کند در بدترین مهمانی که تا به حال در آن حضور داشته، اوقات خوشی را سپری کند، او در نقش ریچارد پیس، یک جنایتکار مشهور جهان که هنوز هم کارهای کوچکی را انجام می دهد، اما به نظر می رسد دوران اوج دزدی خود را پشت سر گذاشته است. این زمانی است که گروهی از جنایتکاران که خود را رابین هود مدرن می دانند، به سراغ او می روند. آنها از پیس میخواهند که به آنها کمک کند میلیونها شمش طلا را که طبق گزارشها در یک زندان با حداکثر امنیتی نگهداری میشوند، بدزدند، اما آنها به خاطر پول در این زندان نیستند. ببینید، طلا برای تأمین مالی تروریسم استفاده می شود، بنابراین آنها سعی می کنند جریان نقدی شرارت را قطع کنند و سود آن را به خیریه های بین المللی بفرستند. چقدر بزرگوار
The Misfits توسط رینگو (نیک کانن)، یک سارق بانک، و ویولت (جمی چانگ)، یک متخصص هنرهای رزمی که عاشق لگد زدن است، رهبری می شوند. آنها همچنین شامل شخصی به نام پرینس (رامی جابر) هستند که هیچ ارتباطی با موسیقیدان بااستعداد ندارد، و ویک (مایک آنجلو)، اما دلیل واقعی درگیر شدن پیس این است که جدیدترین Misfit دخترش هوپ (هرمیون کورفیلد) است. هویج دیگری برای پیس به شکل وارنر شولتز (تیم راث)، موریارتی به شرلوک پیس، و مردی که اتفاقا زندانی را اداره میکند که تمام طلاهای تامین مالی تروریسم را در خود جای داده است.
هارلین قبلاً کارگردانی اکشن فوقالعاده قابل اعتمادی بود و فیلمهای موفقی مانند «Die Hard 2: Die Harder»، «Cliffhanger» و «Deep Blue Sea» را اجرا میکرد، اما «The Misfits» هیچیک از این مهارتها را نشان نمیدهد. تعداد بسیار کمی از صحنههای اکشن واقعی بهطور بیکفایتی تصور و اجرا شدهاند – اوج فیلم تعقیب و گریز کسلکنندهای در یک بیابان است که در آن شکارچی و طعمه تقریباً هرگز یک قاب را با هم تقسیم نمیکنند، فقط نماهایی از مردمی که در ماشینها فریاد میزنند در حالی که پشههای شن در اطرافشان فریاد میزنند. به طرز خیره کننده ای بی کفایت است
و فیلمنامه بهتر نیست. کالیبر دیالوگ در اینجا به بهترین وجه در «من با مردان قرار نمیگیرم... من آنها را میکشم» خلاصه میشود و کل تولید از محیط اصلی خود یعنی ابوظبی به گونهای استفاده میکند که کمی نژادپرستانه به نظر میرسد، بهویژه در کارهای لهجه احمقانه کانن. کسی که در اینجا آنقدر ناراحت به نظر می رسد که نیمه انتظار داشتم او شروع به تبلیغ "خواننده نقابدار" کند.
فقط برازنان به نظر می رسد که او لعنتی به خرج داده است، و آن جذابیت و حضور در صفحه نمایش را پیدا کرده است که وقتی نقش باند را بازی کرد، او را به یک ستاره بین المللی تبدیل کرد. با این حال، هر کسی که امیدوار است این فرنچایز نامطلوب بتواند یک بازگشت اکشن برای 007 سابق باشد، باید تجدید نظر کند. به هر حال، یک فیلم دوم از این مجموعه ممکن است باعث شود گروهی از زندگی واقعی مانند افراد نامناسب برای سرقت بودجه آن برنامه ریزی کنند. برای خیر بزرگتر خواهد بود.
- ۰۰/۱۰/۱۵